lördag 16 april 2011

jag glömde skriva att om man länkar till dessa så får man första sin första skylt gratis :P

Dörrskylt

jag har hittat en jättebra sida med skyltar som jag skulle vilja att alla som saknar dörrskylt ska kolla på

torsdag 31 mars 2011

Skolan!

heeej bloggen! nu tycker jag att alla ska sluta klaga på min bloggdesign! bloggen är under konstruktion! Ps Kolla gärna på min grymma studiekamrat Mallans blogg : http://malinjoanna.blogspot.com/ Ps. designen på bloggen heter häftig Ab!